לימודי Coaching אימון

תעודת העשרה באימון קואצ'ינג Coaching

ייעוץ לימודים חינם!
רוצה לקבל מידע על לימודי Coaching אימון ?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

אימון אישי, או קואצ'ינג בשמו הפופולארי, הינו תחום חדש ודינאמי המקנה כלים פרקטיים לשם העצמה אישית בכל תחומי החיים. לימודי Coaching מקנים את הכלים והמיומנויות הדרושים כדי לסייע למאומן להגיע להישגים אישיים ומקצועיים בתחום העבודה, הזוגיות, המשפחה ועוד.

קורס אימון אישי - קואצ'ינג Coaching - מידע כללי

אימון אישי זוכה לביקוש רב בעידן בו מבקשים להגיע לתוצאות בצורה מהירה, ללא טיפול פסיכולוגי האורך מספר שנים. לימודי קואצ'ינג מאפשרים לבחון את העמדות, הגישות והערכים של האדם ולבחור את התחום הזקוק לשינוי, על מנת לאפשר הצבה של יעדים חדשים ועמידה בהם. מטרת המאמן היא העצמת המאומן על ידי גילוי הפוטנציאל האישי הטמון בו, ובדרך זו לקדם ולשפר את תחומי החיים השונים. בכדי לשנות הרגלים ולהגיע לדרכים חדשות, יש צורך בלימודי מיומנויות חדשות, הנרכשות על ידי המאומן באמצעות לימודי Coaching אצל מאמן מוסמך ומקצועי.

לימודי אימון אישי מסייעים להשיג מגוון מטרות, ובכלל זה שיפור מיומנויות חברתיות, התמודדות טובה יותר עם משברים ודילמות, הגדלת הרפרטואר ההתנהגותי, שיפור יכולות בתחום העבודה וניהול קריירה, שיפור היכולת לניהול עצמי, וכן סיוע ביצירת איזון בין העבודה והמשפחה. תחום נוסף בו ישנו ביקוש רב ללימודי אימון הינו התחום העסקי, ומנהלים ואנשי מקצוע בתפקידים בכירים פונים לאימון עסקי על מנת לרכוש כלים מקצועיים בתחום של ניהול אנשים, ניהול זמן נכון, תקשורת בונה עם אנשי צוות ולקוחות, והתמודדות עם שינויים בתפקיד.

לימודי הכשרת מאמנים - Coaching - מגוון התמחויות מרתקות

כיום ישנו מגוון רחב של בתי ספר המציעים לימודי אימון, אך מאחר והתחום אינו מפוקח על ידי משרד החינוך מומלץ לבדוק בקפידה את רמת המרצים, טיב התעודה המתקבלת, וכמובן את הותק והניסיון של מוסד הלימודים עצמו. כדאי לבדוק גם את תחום ההתמחות של האימון, וניתן לבחור בין לימודי אימון אישי, coaching עסקי, אימון כלכלי, אימון אישי למימוש חלומות, קואצ'ינג זוגי, coaching לשחרור פחדים וחרדות, אימון אישי לאסרטיביות, קואצ'ינג אישי לפרזנטציה, אימון למצבי קונפליקט, קואצ'ינג ממוקד מטרה, אימון לזוגיות, קואצ'ינג לנוער, coaching לאמהות ובנות בוגרות, אימון מנהלים, קואצ'ינג לכסף, אימון אישי לדיאטה, קואצ'ינג אישי לילדים, אימון משפחתי, אימון אישי להעלאת הביטחון העצמי, קואצ'ינג לקריירה, אימון אישי אקדמי, coaching בהתמחות לאנשי חינוך, קואצ'ינג בדמיון מודרך, coaching בהעצמה אישית, קואצ'ינג בהכשרה מיוחדת לבעלי לקויות למידה, אימון להורות, קואצ'ינג להגשמה, קואצ'ינג קבוצתי, אימון בסינרגיה, אימון באנגלית, וכן תוכניות מיוחדות בלימודי אימון coaching לארגונים ועסקים מסחריים, ועוד.

ללמוד אימון אישי Coaching - איך לבחור את הקורס המתאים?

משך לימודי קואצ'ינג משתנה במידה ניכרת בהתאם למסלול ההתמחות, ונע בין קורס הכולל כמה פגישות ועד קורס בן שנתיים הכולל התנסות מעשית. בעת ההחלטה היכן להשתלב בלימודי אימון אישי, מומלץ לבדוק גם את מידת ההתנסות המעשית, הפילוסופיה החינוכית על פיה גובשה תוכנית לימודי אימון אישי, וכמובן גובה שכר הלימוד. מוסדות רבים מציעים לימודי אימון אישי במסלול לימודי ערב, המאפשר גם לאנשים עובדים להתפתח מבחינה אישית. גורם משמעותי נוסף הינו תנאי קבלה, כאשר לקורסי מתחילים בדרך כלל אין דרישות קבלה ספציפיות לבד מראיון אישי, ואילו לימודי אימון אישי למתקדמים מציבים בדרך כלל תואר אקדמי או ניסיון מעשי באימון של כמה שנים כתנאי קבלה.

קורס הכשרת מאמנים - קואצ'רים - נושאי הלימוד

התכנים המועברים במסגרת לימודי אימון coaching משתנים על פי מסלול ההתמחות, אך בדרך הכלל הלימודים כוללים היכרות עם תחום האימון, טכניקות אימון, פיתוח מיומנויות הקשבה, עקרונות הקוד האתי ואחריות מקצועית, שאלות והקשבה, זיהוי מטרת האימון, מיפוי התחומים הדורשים שינוי ואיתור ערכים אישיים, הצבת יעדים, התחברות רגשית נכונה, איתור מכשולים רגשיים, ועוד. חלק בלתי נפרד מלימודי אימון coaching הוא תרגול מעשי, וברוב המקרים הסטודנטים בקבוצה מתרגלים את הטכניקות אחד על השני. בחלק מלימודי אימון coaching ניתנת אפשרות להתנסות באימון מעשי מול מאמנים חיצוניים.

לימודי אימון אישי במגוון מסלולים - מה עושים בסיום הלימודים?

לאחר סיום לימודי קואצ'ינג ועמידה בהצלחה בכל המבחנים, הבוגרים זכאים לתעודת סיום מטעם המוסד בו למדו, וכן לתעודת מאמן מוסמך או מאמן בכיר בהתאם לתחום ההתמחות. תחום האימון התפתח במידה רבה בשנים האחרונות, וקיים ביקוש רב לבוגרי לימודי אימון coaching איכותיים ומקצועיים. ניתן לעבוד עם אנשים המעוניינים במאמן אישי, להעביר סדנאות אימון עסקי בחברות שונות, להשתלב בסגל ההוראה במוסד הלימודים, או לעבוד בצורה עצמאית באימון.

חשוב לציין שבדומה למקצועות טיפוליים נוספים, גם תחום האימון הינו דינאמי ודורש יכולת התעדכנות עצמאית. למעוניינים לעסוק בתחום האימון בצורה מקצועית, מומלץ להמשיך ללימודים נוספים בתחום, בכדי לרכוש השכלה מגוונת ולאפשר טיפול וסיוע איכותי ככל האפשר. תחומי לימוד קרובים ומבוקשים כוללים לימודי אימון כלכלי וייעוץ כלכלי, טיפול בסיוע בעלי חיים, תרפיה באמנות, לימודי הנחיית קבוצות, לימודי גישור, לימודי פסיכותרפיה, תואר ראשון בפסיכולוגיה, ועוד.

ייעוץ לימודים חינם!
רוצה לקבל מידע על לימודי Coaching אימון ?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.