המכון לידידות אמריקה

הארגון המוביל בלימודי ספרדית

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

המכון לידידות אמריקה פועל מזה 15 שנה ומתמחה בלימוד השפה הספרדית ופיתוח שיטות עזר ותוכניות לימוד לשפה הספרדית. המכון לידידות אמריקה הוא המכון המוביל והגדול בארץ ללימודי ספרדית. שלוחות המכון פרוסות על כל חלקי הארץ בערים: תל-אביב, ירושלים, חיפה, רחובות, באר-שבע, כפר-סבא וכרמיאל.

 

המכון לידידות אמריקה המתמחה בהוראת השפה הספרדית מציע מגוון רחב של קורסים ללימודי השפה, מהכשרת מוצ'ילרים עבור "הטיול הגדול" ועד ספרדית לילדים וספרדית עסקית. זהו מכון רציני ובו צוות הוראה מצוין אשר עובר הכשרות רבות ופועל באופן מתמיד לפיתוח חומרי לימוד, שיטות ועזרים חדישים. המכון מציע מגוון קורסים בהם ספרדית לנוער, ספרדית לבתי ספר ולגמלאים, לימודי קרוא וכתוב בספרדית, שיטות לפיתוח אוצר מילים ושיטות לרכישת כישורי דיבור בעלי דקדוק תקין. במכון מאמינים כי ידיעת השפה ספרדית לצד האנגלית והעברית פותחת פתח נרחב של אפשרויות והזדמנויות חדשות עבור כל אדם. במדינות רבות בעולם ההתנהלות היום יומית הינה בשפה הספרדית וידיעת השפה מאפשרת יצירת קשר מדיני, עסקי, תרבותי וחברתי.

קורסי הספרדית במכון ממוקדי מטרה ומותאמים לצרכיהם המשתנים של הלקוחות. אולם, שיטת הלימוד בקורסים זהה ופותחה במיוחד עבור הקהל הישראלי. שיטת הלימוד משלבת תרגול רב ביותר בכל אחד מהאלמנטים של השפה - דיבור, הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, וכתיבה ועל הסטודנטים להקדיש זמן רב לאימון על מנת שיוכלו להטמיע את הנלמד ולרכוש ביטחון ביכולותיהם. עם סיום הקורס ממשיך המכון להזמין את בוגריו לשוב ולהשתתף בקבוצות תרגול הנפגשות על מנת לשמר את השפה והיכולת שרכשו. 

המכון לידידות אמריקה אינו מתמקד בשפה הספרדית בלבד ומציע בנוסף לקורסי השפה הרבים גם קורסים המקנים ידע על הבישול והתרבות באמריקה הלטינית. 

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.