המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

לימודי תואר ראשון רב תחומי בקרימינולוגיה - לא פעיל

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.



מסלול לימודים זה לא מוצע יותר במכללה!


המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן נמצאת במקום קסום על שפת הכנרת, דבר המבטיח לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה המשלבים בין רמה אקדמית גבוהה יחד עם חווית לימודים ייחודית, באחריות אקדמית של אוניברסיטת בר אילן.

לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן מבטיחים לסטודנטים שילוב ייחודי בין רמת לימודים אקדמית גבוהה, מרצים איכותיים מהשורה הראשונה, וחווית לימוד אישית בכיתות קטנות. קרימינולוגיה הינה תחום ממדעי החברה, אשר חוקר את ההתנהגות האישית הנורמאלית והסוטה. לימודי קרימינולוגיה לתואר ראשון כוללים היכרות מעמיקה עם התיאוריות בתחום זה, וכן דרכים למניעת התנהגות סוטה ועבריינית.

לימודי קרימינולוגיה במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן אורכים שלוש שנים, ומקנים תעודת תואר ראשון בקרימינולוגיה באחריות אקדמית של אוניברסיטת בר אילן. תנאי קבלה ללימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן כוללים ממוצע בגרות של 88 ומעלה, או ציון של 580 לפחות בפסיכומטרי. מועמדים אשר אינם עומדים בתנאי קבלה אלה, יכולים להשתלב בלימודי מכינה קדם אקדמית ולשפר את ציוניהם. חשוב לציין כי השנה השלישית של לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה מתקיימת באוניברסיטת בר אילן.

תוכנית לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן מגוונת ונרחבת, ומשלבת לימודים פרונטאליים, סיורים במוסדות החוק השונים דוגמת בתי משפט, מוסדות גמילה ובתי סוהר, והתמחות מעשית באחד מהמוסדות הקרובים למכללה. מבוא לפסיכולוגיה, כתיבה מדעית, פסיכופתולוגיה, תיאוריות בקרימינולוגיה, שיטות מחקר, תורת הענישה והסייגים לאחריות פלילית הם רק חלק מלימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה.

לאחר סיום לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה באחריות אקדמית של אוניברסיטת בר אילן ניתן להשתלב בקשת רחבה של מקומות תעסוקה, דוגמת מוסדות גמילה, מוסדות כליאה, מחלקות רווחה, בתי חולים לחולי נפש, במערך השיטור הקהילתי, ועוד. אפשרות נוספת היא לימודי תעודת הוראה, המאפשרים לעבוד בהוראה. רבים בוחרים בלימודי תואר שני במדעי החברה, תואר שני במשפטים, או תואר שני במנהל עסקים.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.