המכללה האקדמית בית ברל

תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

המכללה האקדמית בית ברל היא בין המכללות האקדמיות הגדולות והותיקות בישראל, והיא מצטיינת בשילוב מיוחד בין לימודים ברמה גבוהה, אווירת לימודים נעימה, שכר לימוד אוניברסיטאי, ומיקום במרכז הארץ. המדרשה לאמנות של המכללה האקדמית בית ברל מקיימת מסלול ייחודי ללימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות.

המכללה האקדמית בית ברל מציעה תוכנית למחנכים לאמנות, המאפשרת באמצעות לימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות להתקדם ולהתפתח מבחינה אישית ומקצועית. מסלול לימודים זה מבוסס על הגדרה רחבה לחינוך לאמנות, ולפיה הדמויות המשפיעות על הגדרות האמנות והשיח אודותיה הינם המורה לאמנות, האוצר, מבקר האמנות, וכמובן האמן. הם אלה אשר משפיעים על תפקידיה החברתיים של האמנות ומקומה בקהילה, ותוכנית לימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות בוחנת סוגיות אלה במגוון דרכים.

לימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות במדרשה לאמנות במכללה האקדמית בית ברל מאפשרים לסטודנטים לבחון לעומק את הדרכים השונות בהן האמנות תורמת לתרבות ולחברה, וזאת באמצעות שימוש במתודות מתחומית התרבות החזותית, ההיסטוריה של האמנות, עשיית אמנות בתחומי מדיה מגוונים, אסתטיקה, וכן ביקורת האמנות. בנוסף לכך, נערכים מחקרים בנוגע לדרך בה מיושמות מתודות ותיאוריות אלה, על מנת להקנות לסטודנטים ללימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות תמונת עולם שלמה ומקיפה.

אורכו של המסלול האקדמי ללימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות הינו שנתיים, אשר כוללים 25 שעות במשך יום וחצי בשבוע. עם זאת, במקרים חריגים ניתן להתאים את תוכנית הלימודים וללמוד במשך יום אחד בשבוע בלבד. תוכנית הלימודים מותאמת לכל סטודנט על פי הרקע ותחום ההתמחות, וכוללת לימודי תשתית, לימודי אמנות מתקדמים בתחום המעשי והעיוני, וכן לימודים מתקדמים בחינוך לאמנות.

תנאי הקבלה ללימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות במדרשה לאמנות של המכללה האקדמית בית ברל כוללים תואר ראשון בחינוך לאמנות, אמנות, תולדות האמנות, או מקצועות רלוונטיים דוגמת חינוך יצירתי, עיצוב או קולנוע. בנוסף לכך, על המועמד להיות בעל תעודת הוראה וניסיון של שלוש שנים לפחות במערכת החינוך הפורמאלית או הבלתי פורמאלית. תנאי קבלה נוסף הינו ראיון אישי, הבוחן את זיקת המועמד לאמנות ולחינוך לאמנות, על סמך ידע ומעורבות קודמים בעולם האמנות והחינוך לאמנות.

בית הספר לאמנות המדרשה במכללה האקדמית בית ברל מהווה מרכז אקדמי המסייע בהכשרת דור העתיד בתחומי הוידיאו, האמנות הפלסטית והקולנוע, ומציע לסטודנטים ללימודי תואר שני .M.Ed בחינוך לאמנות להיפגש עם טובי האמנים בתחומים אלה בארץ. נוסף על כך, המדרשה לאמנות מתפקדת כמרכז תרבותי עשיר, המציג אמנות ישראלית על כלל גווניה. במקביל, הסטודנטים במדרשה זוכים ליחס מכבד, ונתפשים כאלה אשר ימשיכו, יעמיקו וישפרו את הדרכים של בית הספר לאמנות המדרשה במכללה האקדמית בית ברל.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.